dag 3 in Kribi

4 mei 2013 - Kumbo, Kameroen

Na een al wat betere nachtrust staan we op om 6.45 uur. Laura en al de andere meisjes hebben niet veel zin om te gaan lopen vandaag. Dan maar meteen gaan kijken of er brood te vinden is en eieren om ons ontbijt te maken. Na een lekker ontbijtje beslissen we Kribi centrum onveilig te gaan maken. De dag dat we aankwamen hadden we souvenirs shops gezien en deze wouden we terug gaan zien maar dan nu van dicht bij. Na een bike rit komen we aan. Wat ons hier weer opvalt is dat de mensen zeer vervelend zijn. Ze doen heel vaak geluidjes dat wij naar een hond of dergelijke zouden doen maar zij doen dat naar ons. Ze roepen vaak he bébé comment cava. Met andere woorden ik heb ze soms wel eens terug op hun plaats gezet. Het was super duur in deze winkels veel souvenirs hebben we niet gekocht. Het was ook weer heel warm dus moesten we ergens gaan stoppen om iets fris te drinken. Na dat we iets gedronken hebben zijn de meisjes naar de winkel en de markt gegaan om inkopen te doen. Ondertussen gingen Hanne en ik naar western Union om mijn geld te gaan afhalen. Door het feit dat er problemen waren met hun internet verbinding ging het niet andere keer dan maar proberen. We reden terug naar het hotel en sprongen zo snel als mogelijk in het zwembad. We zwommen een paar lengtes en kwamen dan uit het water. Tijd voor ons middag maal. Na het eten kwam de zon er door. ’s Morgens was het warm maar bewolkt. Aangezien onze missie nu is dat we willen bruinen ruimden we de tafel op en gingen we wat zonnen aan het zwembad. Het was echt zo warm dat ik om de 10 minuten denk ik in het water moest aan om af te koelen. Rond 2.30 uur gingen we een ijsje eten en dan nog even genieten van wat zon. Tegen 4 uur gingen we naar binnen en genoten we van een serie. De andere meisjes waren aan de beurt om te koken. Tegen iets na 5 zaten we aan tafel en konden we genieten van een lekkere spaghetti met tomaten saus. Ik deed snel de afwas want we wouden terug naar de zonsondergang gaan kijken nu er geen wolken zijn. We waren juist op tijd om deze nog te zien verdwijnen in de zee. We dronken ons drankje op ons gemakje op en keerden terug naar ons huisje om een serie te kijken en te gaan slapen. Tot morgen.