dag 6 in Kribi

7 mei 2013 - Kumbo, Kameroen

Na een slechte nachtrust door de jeuk van de muggenbeten staan we op rond 7 uur. We eten een lekker ontbijt zoals elke morgen. Vandaag is onze laatste dag rust en willen wat kleur opdoen. Klein probleempje er is niet zoveel zon. Het is heel bewolkt. Ik moet mijn geld nog gaan afhalen en we moeten nog wat fruit kopen en naar een klerenmaker om een rits te laten maken. Met andere woorden we trekken met 4 naar de “stad”. We splitsten ons op in 2 groepen. de groep die geld gaat afhalen en de groep die naar de klerenmaker gaat. We hadden sneller gedaan in de bank dus gingen wij al de inkopen doen die we nog moesten doen. Tegen 11.30 uur waren we terug in ons hotel. Het was nog steeds zeer bewolkt maar wel warm. We hebben ook sinds vandaag terug internet dus wouden we snel onze mail checken. Plots begon het heel hard te regenen. Laura was al wat vroeger door om het deeg van onze bananen pannenkoeken klaar te maken. Tussen de druppels door lopen we dan toch naar het huisje. We eten tegen 2 uur onze pannenkoeken en gaan nadien nog even op de computer werken en series kijken. Bruinen zit er niet echt in voor vandaag. Heel bewolkt maar zeer warm. Tegen een 5 tal uur beginnen de meisjes met het maken van het avond eten. Wij maken ondertussen onze koffers terug klaar om morgen vroeg te vertrekken naar Douala. Na het eten zetten we de laatste dingen in de koffers en genieten we van een serie om later te gaan slapen. Morgen laatste volledige dag in Kameroen toch wel een beetje vreemd hoor. Ach ja tot morgen in ieder geval.