dag 4 in Kribi

5 mei 2013 - Kumbo, Kameroen

Ik weet niet of het komt omdat we aan de warme temperaturen beginnen te wennen maar deze nacht hebben we is goed geslapen. Het was ook lang geleden dat we nog tot 7 uur in ons bed waren gebleven. De meisjes zijn terug gaan lopen en Hanne en ik zijn het brood en de eieren gaan halen.  Na en lekker ontbijt maken we ons klaar om een beetje voor school te werken. We hebben namelijk afgesproken dat we 1 dagje voor school gaan proberen te werken. Laura ging in de kamer werken. Hanne, Tinne, Lise, Eliabeth en ikzelf  zitten buiten te werken. Hanne en ik gaan samen voor ons project werken en Tinne en Elisabeth werken samen. Rond een 11 tal uur besloten we ons te gaan afkoelen in het zwembad. We zouden nu even ontspannen tot dat we gingen eten. ’s Middags aten we een broodje met de rest van de tomatensaus als beleg. Best wel lekker. En natuurlijk als dessert een ananas. We moeten toch ergens onze vitaminen halen he. Na het eten gingen we nog even zwemmen en dan begonnen we weer voor school te werken. Ik heb van2 to 4 nog gewerkt en dan heb ik besloten om te gaan zwemmen. Mijn dagelijkse 20 lengtes gedaan en dan was het tijd voor ons. Wij moesten koken vanavond. We begonnen aan onze overheerlijke bananen pannenkoeken een echte aanrader. Het deeg zelf was zeer snel gemaakt maar het bakken duurde iets langer. Ik denk dat we een halfuur of zo hebben zitten bakken. De pannenkoeken zelf waren op op 5 minuten. Nog nooit zo snel een hoop pannenkoeken zien dalen. Na het eten en na de afwas kropen we weer elk ons huisje in om te rusten en een serie te kijken. We kropen goed op tijd ons bedje in want morgen gaan we naar pongo songo ( een eiland vol apen ). Hopelijk is het de moeite waard. Tot morgen!